Makeup & Tulips

Huisregels

Bij mijn praktijk streef ik ernaar om elke klant die ik bezoek de best mogelijke service te bieden. Daarom heb ik een aantal basisregels opgesteld om ervoor te zorgen dat iedereen kan genieten van haar of zijn tijd bij TESSA. Het zijn enkele algemene dingen om in gedachten te houden om ervoor te zorgen dat jouw ervaring met de praktijk zo soepel mogelijk verloopt.


Afspraken

Wanneer u een reservering maakt bij TESSA gaat u automatisch akkoord met de huisregels. Afspraken kunnen telefonisch, via onze website of in persoon gemaakt worden. U krijgt uw afspraak bevestigd via de mail of een afsprakenkaartje. Graag tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. Bent u toch later, laat het me dan weten. Indien u later bent, ben ik genoodzaakt om uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende client. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen,zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is.


Annuleren
U kunt tot 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch annuleren of verzetten. Indien u een afspraak op maandag heeft en deze wilt annuleren, dient u dit uiterlijk voor zaterdag 15.00 uur door te geven.

Tijdens het geven van een behandeling wordt de telefoon niet opgenomen, u kunt dan een bericht inspreken op de voicemail. Wanneer u later annuleert, ben ik genoodzaakt de helft van de behandeling in rekening te brengen.

Bij een No Show wordt de geplande behandeling voor de helft gefactureerd, u ontvangt deze factuur per post. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden.


Klachten of ontevreden?
Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.